Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner

Wednesday, October 27, 2010

Alhamdulillah..rezeki hari ini:)

Ingat tak me ada kena beli ANGIOGRAPHIC phantom kepala untuk my research yang about 40 k dulu??

Me share something about it ok...for those yang nak baca bolehla baca:)

 Angiography or arteriography is a medical imaging technique used to visualize the inside, or lumen, of blood vessels and organs of the body, with particular interest in the arteries, veins and the heart chambers. This is traditionally done by injecting a radio-opaque contrast agent into the blood vessel and imaging using X-ray based techniques such as fluoroscopy.

~wikipedia
nEXT..

me akan embed kan contrast agent dalam tu...diffrent type..pastu tengok contrast..pastu buat modeling@programming.And deal with Terahertz pulak..

Now dah dapat one supplier yang bagi murah..dalam 32 k..KURANG 8K..Quite alot la jugak kan...So..tadi he called me and me pun ask if me can buy half head instead of full head sebab nak cut bajet.

And he told me the good news yang he can give sponsor in my research.about 2 k.Oklah tu..boleh tambah duit balik kat my grant..Tak sabar nak jumpa Prof and told him.But minggu ni takde peluang langsung nak jumpa Prof.Esok..harus jugak jumpa Prof..

0 comments:

Post a Comment